Vår mission
Vårt uppdrag är tydligt: Vi hjälper våra kunder att nå sina kunder genom att Vi lyssnar – Vi förstår – Vi agerar
Våra kunder är olika och unika. Därför är det alltid olika från kund till kund vad det innebär för dem att “nå ut”. För det stora företaget blir det säkerligen att öka försäljningen till konsumenter eller andra företag. Den privata organisationen eller NGO behöver medlemsrekrytering, medan kommunen eller sjukhuset vill kommunicera med sina anslutna medborgare. Oavsett vilket är vår viktigaste uppgift att lägga rätt strategi och det välplanerade utförandet som säkerställer att våra kunder nås.
De tre hörnstenarna i våra värderingar
Med över 230 års erfarenhet under vårt bälte kan vi nu lägga stor vikt bakom orden när vi kallar oss experter i branschen. Sånt förpliktar. Det är därför vi genom åren har bildat en uppsättning värderingar som främst handlar om att bete sig ordentligt. För ja, vi tror på tillväxt. Och på innovation och beredskap. Men grunden i vår verksamhet är våra kunder och våra långsiktiga kundrelationer, som bygger på förtroende, pålitlighet och noggrannhet. Och det är det som driver oss i vår vardag. Vår hörnsten består av:
Integritet – Vi strävar alltid efter att agera anständigt, pålitligt och ansvarsfullt.
Mod – Vi vågar sträva efter möjligheter snarare än att låta oss begränsas.
Relationer – Att skapa, utveckla och vårda relationer är vår grund.
Gemensamt för vår värdegrund och vårt förhållningssätt till arbetet är att det varje dag drivs av ett gediget samarbete mellan avdelningar och kontor. För även om vi individuellt är starka och kompetenta så tror vi att vi tillsammans är starkast. Starkast bland kollegor och starkast tillsammans med våra kunder. Och det är faktiskt det viktigaste.