– Vi kom i kontakt med Bording via ett reklamutskick runt 2012, i utskicket fanns information och några exemplar av fraktdokumentet EasyOne. Vi såg att det fanns en stor kundnytta i lösningen, då vi kunde säkerställa att kunden alltid får information, kvitto, returetikett och reklam på ett dokument i varje sändning. När vi sedan kom igång med produkten har det förenklat vår returprocess mycket, men framförallt för kunden, berättar David Lidén head of agile processes & development
Samarbetet har vuxit fram mer och mer under åren, där Junkyard likt många andra kunder valt en helt anpassad variant av EasyOne. Man har anpassat produkten efter sina behov genom att b.la. lagt in tryck under etiketterna.
– Vårt samarbete med Bording har fungerat bra från början, med personlig kontakt och säkra leveranser. Nu trycker vi upp större upplagor av EasyOne, som lagerhålls på plats hos Bording, där vi avropar efter vårt behov varje månad. Jag skulle rekommendera alla näthandlare att använda sig av EasyOne, då det är en produkt som förenklar returprocessen, som är en mycket viktig del för e-handeln, avslutar David.